O săptămână ne mai desparte de Future of Media

Astăzi vorbim despre mâine. Acum despre imediat. Ne facem planuri, ne proiectăm deja într-o lume în care nu putem decât să ne imaginăm că va exista. Proiecții, vise, predicții. Spuneți-le cum vreți. Vorbim despre ceva care vrem să existe, în care credem. Și el se numește viitor.

Pentru că nu-l cunoaștem cu exactitate, putem să inventăm, să ne jucăm, să împărțim păreri. De data asta ne oprim la viitorul în media: Future of Media. Încercăm să stabilim împreună cu bloggeri, specialiști în digital și mobile, și alți pasionați ai comunității online, la evenimentul care va avea loc săptămâna VIITOaRe, pe 26 noiembrie, care sunt tendințele lui 2016 în materie de tot ce-nseamnă media: advertising, online publishing, mobile, tehnologie etc.

Cea de-a treia ediție Future of Media este o continuare a evenimentului Webstock (la care am participat și eu la începutul lunii octombrie și pe la care ridic mâna și spun “Prezent” de vreo trei ani), așa că mă aștept să aud păreri cât mai pertinente despre ceea ce se anunță în trend anul viitor. Social Media, încotro?

Anul trecut am auzit și aflat niște lucruri interesante, care se pare că sunt de actualitate acum, așadar, previziunile funcționează uneori. Urmăriți hashtag-ul #futureofmedia15, eu sigur o să fiu de găsit pe Twitter, pe care-mi place să-l activez la astfel de evenimente.

Temele, provocările, și chiar speakerii îi propuneți voi. Noi mergem să ascultăm, să comentăm și să-nvățăm. Dacă vrei să ni te alături și ești blogger, află că ai dreptul (în limita locurilor disponibile) să te-nscrii gratuit. Desigur, pentru cei care lucrează-n companii (și nu numai) înscrierile se pot face aici, cu o taxă de participare.

Tu, pasionatule de online, ne vedem la Crowne Plaza Hotel, pe 26 noiembrie!

Comentezi?

comments

Add Comment