Alex, cel mai fresh Social Media Expert de la Sloop

Într-o pauză de creație dintr-o zi oarecare la birou, mărșăluiam prin prea frumosu-mi feed de facebook. Sigur, cu toții facem asta, mai ales când suntem prinși într-un brainstorming cu noi înșine de care vrem să scăpăm.

Inconștient sau nu, poate chiar căutam ceva care să strige “creativitate!” pentru că în feed mi-a ajuns un video cu un puști. Nu mă prea pricep la estimări de vârstă, dar nu știu dacă puștiul avea mai mult de 11 ani.

Privirea mi-a rămas ațintită în ecranul laptopului vreme de câteva minute bune, surprinzător chiar, având în vedere attention span-ul pe care îl am pentru video. Mă uitam la acest copil, natural, charismatic, pe numele lui… Alex. Tot discursul său a fost atât de natural, iar video-ul chiar părea filmat dintr-o bucată, fără editări, încât la un moment dat m-am trezit zâmbind. Vorbea poate mai bine decât un adult și cu siguranță te convingea mai ușor decât unul.

Despre ce vorbea cu atâta lejeritate? Despre Sloop. Pentru cei care nu au petrecut prea mult timp la raioanele de smoothie-uri și fresh-uri, Sloop este un brand de sucuri naturale din fructe proaspete întregi, zdrobite sau stoarse și nimic altceva, pe care îl puteți găsi cam pe toate rafturile supermarketurilor.

Am rămas alte minute bune (shh! nu îi spuneți șefei mele) pe pagina celor de la Sloop urmărind și restul video-urilor cu acest puști foarte smart căruia îi place să facă, citez: “dab-uri” și la un moment dat chiar m-am întrebat: cine este Alex?


La un simplu search pe facebook am aflat. Alex nu este doar un puști simpatic și atât. El are aproape aceeași funcție ca a mea, Social Media Expert. Un fresh social media expert care toată ziua bea Sloop. Simplu.

La un mai amplu research am aflat cum a ajuns Alex să fie nu doar cel care face dab-uri după cea bea Sloop, ci și cel care se ocupă exclusiv, timp de o lună, de contul lor social media. Aparent Alex are doar 9 ani și a fost ales printr-o preselecție pentru această funcție, iar părinții lui au fost la fel de cool încât să-și dea acordul și să-l lase pe tânărul simpatic să se implice în acest proiect. Ce-i drept, cei de la Sloop au avut ceva de muncă la cât de simpatici au fost cei care au participat la preselecție.

Dacă brand-urile ar fi mai curajoase și ar avea astfel de inițiative, cred că ne-am petrece mai mult timp admirând campaniile și apreciind conținutul. Copiii sunt întotdeauna mai fun și mai naturali decât adulții. Am I right? :) Cel puțin pe mine m-a făcut să-i admir curiozitatea și naturalețea, așa că n-a fost greu să mă convingă că a fost personajul ideal pentru acest proiect.

Dacă și vouă v-a plăcut de Alex, îl puteți urmări pe hashtag-ul #copiiilabutoane. Eu l-am declarat deja ca fiind preferatul meu de anul acesta.

Articolul face parte din campania de promovare Sloop – Cel mai fresh Social Media Expert

Comentezi?

comments

Add Comment