De ce merg în fiecare an la Webstock?

“Webstock? Ce e Webstock?” mă întreabă timid o prietenă zilele trecute. Încerc să-i explic cât mai pe scurt și la obiect ce se întâmplă acolo, iar după ce închei conversația îmi amintesc întocmai ce înseamnă pentru mine acest eveniment.

De trei ani încoace, la fiecare final de septembrie sau început de octombrie, sunt de găsit la Hotel JW Marriott, la cea mai mare și importantă conferință din țară dedicată mediului online, Webstock. Anul trecut m-am întors din excursia în Londra cu o zi înainte de eveniment. Nici nu am apucat să mă dezmeticesc bine că deja mă duceam să mă întâlnesc cu oamenii cu care m-am împrietenit de-a lungul acestor ani.

De ce merg în fiecare an la Webstock

  • Ca să învăț de la oamenii cu experiență
  • Ca să-i revăd pe oamenii din online (pe care îi vezi oricum foarte rar)
  • Pentru vechile și noile prietenii (am câteva de enumerat)
  • Pentru că aici găsești oameni noi și interesanți, bloggeri sau oameni din agenții/companii
  • E singurul moment din an (poate și cele în care am zboruri dimineața) în care mă bucur că încep ziua atât de devreme
  • Pentru că ascult povești de la profesioniști, aud despre experiențe inedite și primesc sfaturi consecințe ale unor situații reale
  • Ca să interacționez cu branduri, agenții, bloggeri și companii

Ce am învățat anul trecut la a 8-a ediție Webstock? Am scris aici.

Anul acesta mă duc la a patra mea ediție ca să repet figura și să mai găsesc câteva idei pe care să le folosesc în acest periplu al meu în mediul online și aștept să găsesc oameni care să mă inspire prin ceea ce fac cu pasiune în fiecare zi.

Ce se întâmplă anul acesta la Webstock

Webstock e deja o tradiție și mă bucur că fac parte din el și anul acesta, mai ales ca ambasador. Pe 30 septembrie ne revedem la JW Marriott Hotel pentru o zi întreagă de evenimente. În cadrul Webstock vor avea loc atât conferințele, cât și Premiile Webstock. Cele mai creative și inedite proiecte și campanii în social media (din ultimul an) din România vor fi premiate de un juriu – pe care îl găsiți aici.

Ca în fiecare an, vor fi discutate cele mai importante subiecte din social media, campanii și povești care au circulat de-a lungul acestui an în online și vor fi speakeri (ale căror nume le așteptăm curând) care ne vor împărtăși din experiențele lor din lucrul cu brandurile/agențiile și companiile.

  • Dacă nu ai deja o invitație, o poți obține de aici (bloggerii se bucură de acces gratuit)
  • Dacă ai speakeri pe care ți-ar plăcea să-i vezi/asculți la Webstock 2016, poți completa formularul de aici.
  • Dacă ai un proiect creativ care a răsunat în social media în ultimul an, poți să-l înscrii aici până pe 1 septembrie – mai multe detalii aici
  • Propune personalitatea online a anului aici.

Ce mai rămâne de făcut? Să dăm attend evenimentului și să ne vedem pe 30 septembrie la JW Marriott! 

Comentezi?

comments

Related Post

1 Reply to “De ce merg în fiecare an la Webstock?”

  1. Daca intrebai in urma cu cativa ani de ce metgi la Webstock iti spuneau ca sa impart carti de vizita. Ei bine, acum observ ca lumea vrea sa vina la Webstock ca sa se intalneasca cu prietenii. A durat cativa ani, dar a meritat. Ne vedem acolo :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.